18 maja 2015

hei wam!

Więc sama nie wiem od czego zacząć, bo nie było mnie tu całe 3 miesiące. Powiem wam, ze w lekkim dołku odnośnie blogowania z tego względu, że raz chciałam, raz nie chciałam pisać, i to wszystko nie miało większego sensu. Natomiast dziś siedząc na kanapie, popatrzyłam na aparat i pomyślałam nad powrotem tutaj. I powiem wam, że w jednej chwili tak za tym zatęskniłam, że postanawiam wracać. Na prawdę, już nie liczę, który to mój `powrót` ale mam nadzieję, że ostatni. A, i usunęłam ostanie posty bo szczerze mówiąc załamałam się jak je przeczytałam. Mam nadzieję, że u was wszystko w porządku, bo w końcu już za miesiąc wakacje! Ahh, czy tylko ja marzę już, aby znaleźć się na plaży? Poprawiajcie oceny i dajcie z siebie 101% aby wypaść jak najlepiej!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

za każdy miły komentarz dziękuję! :*

komentarze typu `zaobserwowałem/am twojego bloga, teraz ty` : jeżeli wam się na prawde podoba mój blog to zaobserwujcie, jeżeli tylko zaobserwowaliście na `wymiane` i nie podoba się wam mój blog to po prostu lepiej nie obserwujcie.OBSERWUJĘ TYLKO TE BLOGI KTÓRE MI SIĘ PODOBAJĄ :)